Profily



Bobřík a kozenka uvádí: erotické bohyně normalizačního filmu

 
Všeobecně převládá názor, jak byla socialistická kinematografie cudná, nudná a erotična prostá. To je samozřejmě v určitém směru pravda, žádných brutálních orgií (snad jen s výjimkou pozdějších Bony a klid) se socialistický divák nedočkal. Můžete mu tedy mít za zlé, když lačně pokukoval po jakékoliv odhalené bradavce, či (nedej socialistický bože) po prorostlém bobříkovi?
 
Samozřejmě že ne. A pokud se něco takového na plátně, či v televizi objevilo, byl to okamžitě důvod k diskuzi a samozřejmě velké sledovanosti, ať se již jednalo o zahraniční film (třeba pubescenty milovaná Dáma s kaméliemi, či polská Sexmise s pindíkem na závěr), nebo třeba české Postřižiny, či Anděl s ďáblem v těle, odehrávající se v prvorepublikovém bordelu.
 
 
Netřeba asi podotýkat, že nahota českých hereckých celebrit se pro jednoho stala svatým grálem, k jehož letmému dosažení si stačilo mnohdy koupit lístek do kina v hodnotě 8 Kč. Grál tvrdého kalibru, podoben krajové legendě pak v době prvních videí, putoval od úst k ústům v podobě „zaručených“ zpráv o tvrdém péčku s Dádou Patrasovou, Dášou Veškrnovou, či Zdenou Studénkovou. To že ho asi nikdo nikdy neviděl, netřeba podotýkat. Faktem však zůstává, že i tato doba měla svoje sex symboly, které nebyly jen podpořeny bujnou představivostí.  Naopak, vlhké sny většiny mužské populace se občas smilovaly a ukázali svému nadrženému publiku, zač je toho kozenka.
 
Zde jsou některé z nich. Honimíři s nostalgickou krví v žilách usedněte. A držte si kloubouky. I s pérem. Přichází erotické bohyně socialistické kinematografie.
 
 
Rošťácká roštěnka Dáša
 
Dáša Veškrnová, ještě než se stala paní prezidentovou a první dámou, nebyla jen Holkou na zabití, nebo Holkou v porcelánu. Byla to současně i rtuťovitou roštěnkou, která ke spokojenosti diváků přílišným ostychem netrpěla, což asi nejrazantněji ukázala v jednom z českých pseudohororů Upír z Feratu. 
 
 
Plná postava i pěkné kozičky prostě neměli chybu jak později ukázala v Pasti na Bludičku a hlavně v porevolučním Kurvahošigutentag, kde jí na špeku obskakoval Bolek Polívka. Ovšem dávno před tím jí luxusně „zklátil“ v dlouhé milostné scéně i Olda Kaiser ve filmu Můj hříšný muž. A po revoluci došlo i na prezidenta. Jenže tentokrát v reálu, z Dáši se stala První dáma a bylo po erotických cine hrátkách. 
 
 
Návštěvnice Dáda s žížalou Julií
 
Další proslulý sex symbol Dáda Patrasová proslul hlavně díky návštěvníkům, kde budoucí moderátorka dětských pořadů ukázala odrůstající mládeži, pro kterou byl tento dnes již kultovní seriál hlavně určen všechno, čím jí příroda obdařila. A nebyl to vůbec špatný pohled, což už odrostlejší diváci, pamatující si žhavou koupelnovou scénu z Vrchní prchni, dávno věděli. Dáda se s tím prostě nemazala. 
 
 
Princezna Xenie (společně i s Arabelou) si prožila brutální znásilnění a následovnou smrt ve Smrti stopařek a nezbedná bradavka jí vykoukla (tentokráte nechtěně) i v pokračování pohádkového seriálu Arabela se vrací. To byly časy. Po revoluci pak Dáda bohužel přestala mimoděk vzdělávat teenagery v krásách ženského těla a začala si tloustnout a hrát s dětmi z mateřských škol. I s žížalou Julií. A bylo po erotice.  
 
 
Vnadná „postřižina“ Magda
 
Vnadnou Magdu Vašáriovou „udělal“ Jiří Menzel. A to pořádně. V Postřižinách jí nechal nahou koupat se v pivovarnické kádi, ohrabávat doktorem Rudou Hrušínským a taky, ohnutou přes bicykl, podrobit se lehkému spunkingu šlahounem od pumpičky. Už jenom to stačilo, aby vstoupila do erotické učebnice dějin československého filmu. 
 
 
Ostatně průpravu k tomu stát se sex symbolem měla již z dob natáčení filmu Pustý dvor, kde naplno a v přímém záběru ukázala velikost svých ňader. A ty si člověk prostě nemohl nezamilovat. Jejích předností pak ještě využil Otakar Vávra, který z ní v remake Čapkova krakatitu Temné slunce udělal milionářskou čubku, posléze teroristickou mrchu, která ojela Radka Brzobohatého.
 
 
Zdena, anděl s dáblem v těle
 
Anděl s ďáblem v těle, to je Zdena Studénková, za sex s níž by se nejeden chlap žijící v normalizačních časech klidně nechal pověsit za koule do průvanu. Samozřejmě až poté. I když je faktem, že zmíněný „Anděl“ je jejím nejznámějším filmem, faktem taky je, že právě tam se moc Zdena nepředvedla. 
 
 
Své kompletní „ženské zbraně K+B (poznámka pro militantnější - tato zkratka neznaznačí „kulomet“ a „bomba“, ale „kozy“ a „bobr“) daleko detailněji předvedla ve slovenském filmu Tiene v raji a neupejpala se ani v dalším slovenském filmu Dědičstvo. Zdena byla prostě třída a proto není divu že s jejími přednostmi diváky „prostě bavil svět“.
 
 
Evička mokré tričko z fontány
 
Když se šestnáctiletá Eva Vejmělková vykoupala ve Fontáně pre Zuzanu, automaticky se zrodila další sexuální bohyně. Není divu, že jí sbalil režisér Rapoš, který si pak s ním mohl nevázaně užívat toho po čem tehdejší puberťáci při sebeuspokojování jen snili. Nicméně Evka jim alespoň sem tam hodila nějaké ty erotické zbytky od filmového stolu. 
 
 
V Káře plné bolesti ukázala všechno, co jinak dámy ukrývají pod podprsenkou a kalhotkami, a to samé předvedla i v polském filmu Penelopy. Nejeden onanista v tu chvíli zatoužil po kariéře polského, nebo slovenského režiséra. Eroticko – smyslná kariéra Evy nakonec skončila tak rychle jak začala. S příchodem devadesátých let se postupně vytrácela ze sféry šoubyznysu a dnes již žije klidným spořádaným životem.
 
A jsme u konce. Eroticky hřejivou vzpomínku na smyslné bohyně normalizační kinematografie může vystřídat současná realita plná čuňáren v níž se jen letmá nahota na plátně i na obrazovkách, stala nudným přežitkem. Dneska se totiž do všeho buší pěkně natvrdo.  
 
většina obrazového materiálu je použita z webu Odhalené scény v českém filmu by Jirkazz
 
FB



Spolupráce

Zajímá Vás psaní nebo máte zájem o reklamu? Kontaktujte nás na info@totalmag.cz.

Facebook

O projektu

Totalmag magazín je rozsáhlý projekt s vizí tzv. „virtuální trafiky“, v níž najdete neustále přibývající počet zájmových magazínů z různých odvětví společenského života a zábavy. Od politiky, společenských témat, přes kulturu v podobě filmů, komiksů, nebo hudby, až po různé volnočasové aktivity a zábavu reflektující nejen současné dění. Všechny spojitosti z těchto zdánlivě nesouvisejících témat pak shromažďuje kalendář, který z nich, postupem času bude tvořit raritní kroniku našich dní.





Originální konvice a hrnečky | PPC kampaně | Masivní originální nábytek | Tepelná čerpadla | Realizace Optimalizace pro vyhledávače (SEO), aplikace pro internet, eshopy, individuální projekty [smartdog.cz]