Sonos Arc recenze: Zvuk, který vás pohltí

Sonos Arc Recenze

Dolby Atmos a prostorový zvuk

Dolby Atmos je revoluční technologie prostorového zvuku, která posouvá zážitek z poslechu na zcela novou úroveň. Na rozdíl od tradičních systémů prostorového zvuku, které jsou omezeny na reproduktory, Dolby Atmos využívá objektově orientovaný zvuk. To znamená, že zvuky jsou v mixáži filmu nebo hudby umístěny jako samostatné objekty a reproduktorový systém je pak dokáže přesně umístit v prostoru. Díky tomu Dolby Atmos vytváří neuvěřitelně realistický a pohlcující zvukový zážitek, který vás vtáhne do centra dění.

Adaptivní Trueplay ladění

Adaptivní Trueplay ladění je funkce dostupná u vybraných reproduktorů Sonos. Tato funkce umožňuje optimalizovat zvuk reproduktoru tak, aby zněl co nejlépe v daném prostoru. Pomocí mikrofonu ve vašem chytrém telefonu nebo tabletu analyzuje Adaptivní Trueplay, jak zvuk odráží stěny, nábytek a další objekty v místnosti. Na základě těchto informací automaticky upraví nastavení ekvalizéru reproduktoru a zajistí tak vyvážený a čistý zvuk bez ohledu na to, kde se reproduktor nachází. Proces ladění je jednoduchý a intuitivní a zabere jen pár minut. Výsledkem je pohlcující zvukový zážitek šitý na míru vašemu prostoru.

HDMI eARC připojení

HDMI eARC (enhanced Audio Return Channel) je pokročilejší verzí technologie ARC, která umožňuje přenos zvuku ve vysokém rozlišení z vašeho televizoru do soundbaru nebo AV receiveru. Díky eARC si můžete vychutnat prostorové formáty zvuku jako Dolby Atmos a DTS:X bez nutnosti dalších kabelů. Pro využití eARC potřebujete kompatibilní televizor, soundbar nebo AV receiver a HDMI kabel s podporou Ethernetu. Připojení eARC je obvykle označeno na HDMI portu zařízení.

Wi-Fi a streamování hudby

Svět hudby je dnes dostupnější než kdy dřív, a to hlavně díky streamování a Wi-Fi. Bezdrátové připojení k internetu nám umožňuje poslouchat oblíbené skladby, alba i podcasty prakticky kdekoli – doma, na cestách, v parku. Stačí chytrý telefon, počítač nebo chytrý reproduktor a aplikace jako Spotify, Apple Music nebo YouTube Music. Streamovací služby nám otevírají dveře do obrovské hudební knihovny s miliony skladeb všech žánrů. Navíc nám šetří místo v paměti zařízení, protože hudbu nestahujeme, ale přehráváme online.

Hlasové ovládání a AirPlay 2

S hlasovým ovládáním a AirPlay 2 se váš poslechový zážitek stává ještě intuitivnějším a flexibilnějším. Díky podpoře hlasových asistentů, jako je Siri od Apple, můžete snadno ovládat přehrávání hudby, upravovat hlasitost nebo přeskakovat skladby pomocí jednoduchých hlasových příkazů. Stačí říct, co chcete slyšet, a váš chytrý reproduktor se o to postará. AirPlay 2 vám zase umožňuje streamovat hudbu z vašich Apple zařízení, jako jsou iPhony, iPady nebo Macy, přímo do reproduktoru. Vychutnejte si bezdrátový poslech v perfektní kvalitě a sdílejte svou hudbu s přáteli a rodinou.

Publikováno: 18. 06. 2024

Kategorie: technologie

Autor: RomanSimek