Profily



Olinka Schoberová: Od sexbomby k osamělé důchodkyni

 

 
Březen, roku 1964: Kráska z reklamního plakátu na plzeňské pivo, uvězněná za železnou oponou ukázala čtenářům Playboye všechno, včetně pevných koziček s výraznými dvorci bradavek. 
 
Československá ukázka smyslnosti a herečka Olinka Schoberová, tak ukázala všechno, co chtěl zavilý padouch Hogo Fogo zprznit a ultra šlechetná Limonádový Joe s písní na rtech zachraňoval. A bylo se opravdu na co dívat.
 
 
Limonádový Joe. Právě ten a jeho kola loka byli na začátku. Právě tady, ve (dnes již legendární) westernové parodii se totiž, z původní múzy Káji Saudka, který jí poradil, aby se přebarvila na blond, zrodila hvězda, "česká Bardotka" a s ní související sex symbol socialistického Československa šedesátých let.  A v neposlední řadě taky exportní artikl české krásy, který měl přinést tehdejšímu režim nějakou tu devizu do československé státní pokladny navíc. Olga Schoberová tak mohla za prací vycestovat za železnou oponu. A tam třeba i ukázat kozy s příslušenstvím na stránkách Playboye. Ten vyšel krátce před jejími narozeninami. Olinka se roriž narodila 15. března 1943.
 
 
Olinka Schoberová byla prostě byla kus a to se počítá. Výstavní kus, což se počítá ještě víc. Naivní kukuč, svůdná postava, krásná tvář, rovná se slintající divák, který při pohledu na ní zapomíná o čem ten film vůbec je. Když je ve filmu Olinka, příběh postrádá smysl. A když je Olinka v ohrožení, hlavně v tom se sexuálním nádechem, divákovi může prasknout zip u poklopce. A to se počítá. V Limonádníkovi se tak Olinku chystá zprznit zmíněný Hogo Fogo, v Kdo chce zabít Jessii je Olinka nemilosrdně bičována (a ty puntíkatý krátký, vhodně potrhaný šatičky jsou fakt k sežrání) a své nemyté ohambí by chtěl v Olince smočit i slikký padouch v Adéla ještě nevečeřela. Naštěstí ho slupne masožravá kytka a tak k ničemu nedojde. 
 
 
To ta kapitalistická (devizi produkující) kinematografie, byla o mnoho odvážnější. To že je Olinka fakt kus mohli diváci vidět „in natura“. Olinka totiž s nahotou moc cirátů nenadělala. A osud, společně s nadržeností diváků a filmařů jí přáli. A to že se nejednalo o herecký talent bylo dokonale šumafuk. Olinka nebyla první, ani poslední, kdy hlavní roli ve filmu hrálo především její tělo.
 
 
Ve filmu Její pomsta dokonce zaskočila a nahradila tehdejší zahraniční  sexbombu a bond girl Ursulu Andress a tak neunikla scéně s charakteristickými plavkami. Ale zatím co Ursulla v nich z vody vylézala aby si James Bond prohlédl její přednosti, Olinka do vody leze. A spolu s tím leze i do popředí zájmů nejen producentů, filmařů a nadrženců. Slavné hollywoodské hvězdy ji chtěly dostat do postele a Olinka mohla mít klidně všechny, na které jen prstem ukázala. A to samozřejmě nejen v Americe.
 
 
Kája Saudek (který, kromě legendární Muriel, dal vyniknout jejím svůdným vnadám v nejednom komiksu), výtvarník Teodor Pištěk, režisér Juraj Jakubisko, zpěvák Pepa Laufer i populární psychiatr Miroslav Plzák, ti asi nejvíce zastupovali slintající domácí ligu, nicméně Olinka pochopitelně mířila výš. Brad Harris měl pořádné svaly a taky hrál v úspěšném fimu Komisař Maigret zuří. A označení americký herec a kulturista, nezní vůbec špatně. Navíc si spolu zahráli v německé detektivce Tajemství čínského karafiátu, což byla sice klasické spotřební zboží, ale zároveň i další (s Harrisem si totiž Olinka zahrála i ve svém prvním zahraničním filmu) příležitost, aby byl „kocour v troubě.“ I s tím nejdůležitějším svalem. A co si budeme říkat, se svaly to kulturisti umí. 
 
 
A tak se Olinka vdala. Po dvou letech jí ale došlo, že svaly jsou sice fajn, ale být nejmocnějším mužem Hollywoodu a prezidentem studia Warner Brothers je fajn ještě víc, takže kulturistu vystřídal producent John Calley, kterého přebrala Barbaře Streissand. 
 
 
Olinka tak poskočila o mnoho společenských příček nahoru a od té doby její kozičky a příslušenství již nikdo veřejně neviděl. Tyto praktiky se u dam s vyšší společnosti prostě nenosí. Olinka tak jako princezna bydlela v Beverly Hills, na návštěvu občas zasočil Clint Eastwood, Robert Redford, nebo Paul Newman a žilo se fajn. Jenže všeho do času. 
 
 
Následoval rozvod a cesta zpátky do Prahy. Pohádka o krásné princezně za železnou oponou skončila smutnou realitou o staré opuštěné a zapomenuté důchodkyni (zapomenuté jako mnohé z jejích zahraničních filmů), která se více méně straní společnosti a už jen vzpomíná na dobu, kdy by si zástupy chlapů za noc s ní nechali useknout penis. A někdy vzpomínky bolí víc, než v poslední větě zmíněný akt.
 
více ze společnosti >>
FB



Spolupráce

Zajímá Vás psaní nebo máte zájem o reklamu? Kontaktujte nás na info@totalmag.cz.

Facebook

O projektu

Totalmag magazín je rozsáhlý projekt s vizí tzv. „virtuální trafiky“, v níž najdete neustále přibývající počet zájmových magazínů z různých odvětví společenského života a zábavy. Od politiky, společenských témat, přes kulturu v podobě filmů, komiksů, nebo hudby, až po různé volnočasové aktivity a zábavu reflektující nejen současné dění. Všechny spojitosti z těchto zdánlivě nesouvisejících témat pak shromažďuje kalendář, který z nich, postupem času bude tvořit raritní kroniku našich dní.





Originální konvice a hrnečky | PPC kampaně | Masivní originální nábytek | Tepelná čerpadla | Realizace Optimalizace pro vyhledávače (SEO), aplikace pro internet, eshopy, individuální projekty [smartdog.cz]